Brobizz kräver mig på pengar
Jag har råkat ut för en väldigt underlig situation jag blir krävd på pengar av Brobizz för ett abonnemang jag inte längre har och har inte haft på flera år
Låt mig börja från början
En hel del år sedan skulle vi åka till Tyskland och jag blev erbjuden brobizz till ett bra pris och överfarten med färjan skulle bli billigare
Självklart tog jag detta erbjudande men vi använde denna brobizz typ en gång och aldrig mer och jag såg inget behov av att ha det kvar
Så jag avslutade abonnemanget och det var det, det trodde jag i alla fall
För några veckor sedan fick jag ett inkassokrav från collectia där Brobizz kräver mig på pengar
Jag blir helt paff
Jag kontaktar collectia och förklarar att detta måste vara ett misstag jag kontaktar även brobizz och undrar vad detta är
I alla fall efter en hel del turer fram och tillbaka så får jag ett svar från brobizz att jag ska betala fakturan även om jag har avslutat abonnemanget
Nu hänger jag inte med
Ska jag betala för något jag inte längre har och har inte haft sedan flera år tillbaka
Har kontakt konsumentrådgivare i Helsingborg och ska höra vad de har att säga om detta
Men brobizz borde verkligen skämmas att kräva någon på pengar som man inte längre har är verkligen det sjukaste jag har varit med om